tirsdag den 6. januar 2015

Lidt om fremtiden

I det nye år sker der lidt ændringer for bloggen og Lucio Fishing Teams fiskeri. 

Michael kommer ikke længere til at skrive indlæg til bloggen, da han ikke kan finde tiden til det. Jeg vil derfor alene stå for at drive bloggen videre i fremtiden, men vil stadig modtage billeder og rapporter fra Michael som jeg vil videreformidle gennem bloggen. Jeg regner dog med, at jeg alene med mine skriverier vil kunne holde det samme aktivitetsniveau som tidligere, hvis alt går vel.

Lucio Fishing Team fortsætter ufortrødent sit fiskeri, som team, med Michael og undertegnede i det nye år. Vi har valgt ikke i fremtiden at sætte os årlige mål for fangster, da vi har fundet ud af, at det for os skaber en stressfaktor i vores fiskeri, som ikke er hensigtsmæssig. Hermed ikke sagt, at vi ikke vil være ambitiøse: vi vil stadig primært gå efter de store rovfisk særligt i ferskvandet, men uden at skulle nå specifikke mål. Jeg har i stedet oprettet en pralfane kaldet Hall of Records, hvor jeg har samlet billeder af Michaels og mine personlige rekorder, som bliver opdateret når vi selvfølgelig i det kommende år sætter den ene rekord efter den anden!

Vi fisker ufortrødent og ubehjælpsomt videre!

Vi har også som ambition for det kommende fiskeår at planlægge årets ture bedre, så vi satser vores tid på de rigtige steder og på de rigtige tidspunkter både i ind- og udland - så må vi bare håbe, at vind og vejr stemmer overens med vores planlægning. Vores primære mål er stadig storsandarten, men vi vil ikke surmule i sofaen, når sandartfiskeriet ikke er muligt, men gøre lidt mere ud af aborre- og geddefiskeriet.

Sandarter, og gerne store sandarter, er stadig hovedmålet!

Årets først tur lader vente på sig grundet det ustadige vejr på fridagene, men vi håber på snarlig bedring, så vi kan komme ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar