søndag den 22. september 2013

Aborreaften

Teamet kunne lige nå et par timers fredagsfiskeri efter aborre inden solnedgang.

Det første ellers så sikre spot var tomt, så vi susede videre til en stenet skrænt, hvor der plejer at gemme sig lidt rovfisk. Michael satsede på dropshotjigs og jeg forsøgte mig med dropshotfisket løje.

Gummijig og kødjig.

Michael fik hurtigt vækket aborrerne og en håndfuld fine fisk optil 400 g. kom i båden. Jeg kunne ikke kroge fiskene, da de nok ikke har kunnet gabe over løjen. Jeg havde håbet på større aborre, men efter flere missede hug og en minigedde blev jeg utålmodig og der røg også jig på min krog.

Vi fik begge en god håndfuld aborrer optil 820 g., mens lyset svandt. De store aborrer var ikke hjemme i aften, men det var en super afslappende og hyggelig start på weekenden!


Solnedgangen over søen var heller ikke at kimse af... :)

Sundown og søblik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar