onsdag den 19. september 2012

Film: Dropshot Sunday

Ovenpå Michaels fantastiske smuttur med sønnike måtte teamet med stor glæde spendere søndagen på jagt efter aborrerne med dropshot. Personligt var jeg lidt fightsulten og havde fiskefeber...

Jeg havde medbragt mit GoPro Hero2 og smækkede det ovenpå kasketten, når fiskeriet var vildest. Jeg har sammenfattet turen i nedenstående video, som er min og teamets første filmproduktion. Videoen er produceret af samlede råklip på 22 minutter, så der var virkelig gang i fiskeriet! Jeg var også heldig at få fight og landing af dagens største aborre foreviget på film. :) Husk at smække kvaliteten helt op på HD 1028p!

Resultatet for hele turen var +70 aborrer med 7 over kiloet med top på 1,3 kg. - 6 til Michael og 1 til mig). Om Michael havde dresseret dem siden sidste tur, ved jeg ikke, men jeg måtte bøje mig for dagens aborremester! :)
Bedste agn var igen Fox Multi Tail og SPRO Snake Paddle til aborrerne.

Som en rigtig fin trøstepræmie fik jeg en rigtig flot konditioneret og stærk 3,5 kg. gedde på det lette jerkbaitgrej - så jeg kan ikke klage.:)

Jeg håber i fremtiden, at kunne få produceret nogle film af vores vertikalfiskeri og måske det pelagiske - hvis vi kan få ordentligt hul på det.

Tight lines allesammen!


3 kommentarer:

  1. Super film - især som en "first-timer"! Det er den vildeste tidsrøver at sidde og redigere, men sjovt når resultatet bliver så godt som her.

    /Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for den positve tilbagemelding. :) Jeg vil prøve at få mere film i kassen på de kommende efterårsture, så der kan blive til en film om höst gösar.

      K&B, /Nils

      Slet
  2. Super film og god underholdning! Kom endelig med flere :)

    SvarSlet