torsdag den 28. juni 2012

CAMO-godter

Beholdningen af jighoveder var lav og det var en god undskyldning for at shoppe lidt hos CAMO-tackle, som er en af de mest velassorterede webshops for jigfanatikere.
Udover en røvfuld Gamakatsu-jighoveder sneg der sig også et par Fin-S 7" i farverne Bunker og Limetreuse med i varekurven samt Flapp'n Shad i Mojo med i varekurven. Mojo'en er impregneret med hvidløgslugt, som virkelig kommer til at forpeste min grejkasse... Jeg har købt en del Flapp'n Shad før, men det er den første pakke med duft som jeg har fået op under neglene. Jeg ved ikke helt, om der er systematik i om pakkerne har lugt eller ej, eller om der bare er et slags hvidløgsbonus i tilfældige pakker.
Jeg fik også et ark med klistermærker af søens rovfiske-trio - lågsus!

Man må aldrig gå ned på grej... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar